2014年3月20日 星期四

Love Is an Open Door


看看這對神對嘴夫妻的影片,總能與低落的心情稍稍和解


Okay, can I just, say something crazy?
 我可以說一件很瘋狂的事嗎?

I love crazy!
我喜歡瘋狂!

All my life has been a series of doors in my face
我的人生總是被一系列的門給擋在面前
And then suddenly I bump into you
而現在我突然撞見了你

I was thinking the same thing!
我正在想著同一件事!
'Cause like I've been searching my whole life to find my own place
我這輩子都在尋尋覓覓我的棲身之所
And maybe it's the party talking or the chocolate fondue
也許我是個派對咖或是該待在個巧克力火鍋裡

But with you
但和你一起

But with you
但和你一起

I found my place
我找到我的歸屬

I see your face
我看見你的面容

And it's nothing like I've ever known before
這和我過去所知所聞與眾不同
Love is an open door
愛是扇敞開的大門
Love is an open door
愛是扇敞開的大門
Love is an open door
愛是扇敞開的大門

But with you
但和你一起

But with you
但和你一起

But with you
但和你一起

But with you
但和你一起

Love is an open door
愛是扇敞開的大門

I mean it's crazy
我說  這真的很瘋狂

What?
什麼?

We finish each other's
我們嗑掉了彼此的

Sandwiches
三明治

That's what I was gonna say!
我正打算這麼說!

I've never met someone
我從來沒碰過一個人

Who thinks so much like me
想法和我如此相似
Jinx! Jinx again!
一樣了!又一樣!

Our mental synchronization
我們百分百同步
Can have but one explanation
這只有一種解釋

You

And I
和我

Were

Just

Meant to be
命中注定

Say goodbye
揮別那些

Say goodbye
揮別那些

To the pain of the past
過去的那些痛苦
We don't have to feel it any more
我們再也不會有那些感受
Love is an open door
愛是扇敞開的大門
Love is an open door
愛是扇敞開的大門
Life can be so much more
生活可以是如此豐富美滿

With you
和你一起

With you
和你一起

With you
和你一起

With you
和你一起

Love is an open door
愛是扇敞開的大門

Can I say something crazy?
我可以說一件很瘋狂的事嗎?
Will you marry me?
妳願意嫁給我嗎?

Can I say something even crazier? Yes!
我可以說件更瘋狂的事嗎?我願意!

沒有留言:

張貼留言